Nästa ...

Käraste vänner. Vi har husis fredagen den 18 maj hos Rosemarie & Fredrik.

Vi träffs som vanligt kl 19, ta med det du vill fika/snacks/godis, Rosie håller med kaffe.

Ämnet som vi kommer att prata om är att få tag i tron när omständigheterna är svåra.

Fundera lite kring detta, det skall bli jätteintressant att höra om era tankar.

Må gott finase husis, hoppas att vi ses på fredag!

mallen mackan camilla micke

Från Rosemarie:

Välkomna alla kära vänner i husisen. Ämnet är ju "hur hålla i tron när det stormar runt oss" Jag har fått några bibelställen på mitt hjärta som jag tänkte vi skulle diskutera runt: Hebr12, Job2:3 och Job38:3-12. Lite tunga grejor men livet leker inte alltid eller som en klok människa sa: Livet är en dans på rosor, ibland på bladen och ibland på taggarna. Varmt välkomna/ Rosie



Kommentarer
Postat av: Ellen

Härligt inititativ! Vi kanske bara skall förtydliga att detta är en extrahusis. Vi träffas även som planerat hos Hellgrens nästa vecka den 23/5! Hoppas att vi möts allihop!

2012-05-14 @ 14:40:23
Postat av: rosie

Välkomna alla kära vänner i husisen. Ämnet är ju "hur hålla i tron när det stormar runt oss" Jag har fått några bibelställen på mitt hjärta som jag tänkte vi skulle diskutera runt: Hebr12, Job2:3 och Job38:3-12. Lite tunga grejor men livet leker inte alltid eller som en klok människa sa: Livet är en dans på rosor, ibland på bladen och ibland på taggarna. Varmt välkomna/ Rosie

2012-05-15 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0