TJEJMYS 4 februari!

Tj
TJEJMYS PÅ BROMSTA!
Fredagen den 4 februari kl 18 är alla flickor/töser/tanter välkomna till Bromsta gård på en skön "hängkväll"! Vi håller till ute i vårt nya "gym". Vi bastar (dom som vill) snackar, ber och myser tillsammans! För den som vill bli fin om naglarna så kommer nagelterapeuten Millan att gästa oss! Hon har med sina produkter, vet ej några priser Vi avnjuter även en god ostbricka framåt kvällen! Lämna en kommentar här att du läst och att du kommer ;-) Eller skicka sms till Mallen eller Camilla  (vi delar upp vad var och en tar med sej när vi vet hur många som kommer)

Kommentarer
Postat av: Camilla Åberg

Jag kommer!

2011-01-27 @ 20:56:02
Postat av: Stridsörnen

Tanter??!!?!?? Eftersom jag är den mognaste tar jag inte alls åt mig.. :/

Jag kommer gärna lite innan och tränar om det går bra?

2011-01-27 @ 21:34:48
Postat av: Adéle

Kommer!!!Bastar,tränar o alltihopa;)

2011-01-27 @ 22:37:33
Postat av: Rosie

jag kommer inte. hoppas ni får en trevlig kväll!!

2011-01-29 @ 15:16:12
Postat av: Mallen

Det går utmärkt att komma och träna tidigare på fredag ;-) Som det ser ut nu så blir vi inte så många, 5 st är vi ink Millan. Hon tar med sej sina nagelgrejor om nån vill bli fin. Vanlig lackning kostar 150 kr, marmorering 200 kr. Vi bestämmer im på husis vad var och en tar med....

2011-02-02 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0