Uppstart inbokad !

Kära vänner!!

Nu har vi bokat in KRÄFTSKIVAN!!
LÖRDAG 28 AUGUSTI 18.00
Boka in det i almenackan!!

Även det första Husis-mötet är satt:
TORSDAG 16 SEPTEMBER 19.00
Detta möte vill vi sätta som obligatoriskt eftersom det är det första mötet som vi; Marcus, Marlene, Camilla och Micke är husisledare för. Vi vill använda detta möte till att informera, pejla och planera hösten så att det blir så bra som möjligt för alla i husisen.
Det känns också viktigt att alla får se vem som är med i våran husförsamling.

Vid önskemål och synpunkter kan ni alltid höra av er till oss.

Önskar er nu en fortsatt UNDERBAR SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Danyy

SHululuuuu , åhh ni e bääst o jag saknar er massor, meeen jag måste säga... JAg kommer no ginte kunna komma på kräftgrejjen, JAg är i Usa eller snarare på väg hem, åker hem samma dag men landar sent på kvällen. Så ni vet, Jag e lätt me den 16e, inbokat redan... Ha de great /PUss o kram /Dani o tack för finaste kortet :)

2010-07-30 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0